Vores indleveringsbetingelser

Vi opererer med et flat-rate system, hvor prisen på en reparation er den samme, ligegyldigt hvad der måtte være galt med enheden. Desuden har vi ”No Fix – No Fee”; kan vi ikke udbedre fejlen, betales der ikke for vores tid. De to parametre kombineret skaber en gennemsigtighed for jer såvel som jeres kunder. Ved indsendelse af en enhed er prisen på plads inden. Priserne på iPhone X og XS samt de nye iPad Pro 2019 differentieres dog fra resten af sortimentet, ligesom vi ved MacBooks differentiere ved modeller fra 2017 og frem.

 

Med mindre andet er særskilt aftalt, så gælder følgende indleveringsbetingelser:

  • Fragt hertil betales af afsender, mens vi giver fragten retur. Vi frabeder os DAO.
  • Kan vi ikke lave fejlen, eller opstår der en anden bundkortsfejl, som vi ikke kan lave, betales der ikke.
  • Der er 6 måneders garanti på alle reparationer.
  • Vi reparerer ikke fejl på væskeskadede iPhones og iPads.
  • Væskeskadede iPhones og iPads tilbyder vi kun dataudregning for. Specificer hvad kunden ønsker fra enheden. Data vedlægges på en USB-pen som kunden må beholde.
  • Vi reparerer alle slags fejl på MacBooks, også væskeskader.
  • iPads åbnes af afsender. Vi har testskærme til alle modeller, så glas/lcd/skærme behøves ikke sendes med.
    • Modtages en iPad alligevel uåbnet, åbner og lukker vi den, men fraskriver os ethvert ansvar skulle glas eller LCD gå i stykker. Vi opkræver 100kr + moms for denne service.
  • Enhederne skal oprettes i kundeportalen inden de sendes. Her har vi behov for følgende information:
    • Fejlbeskrivelse
    • IMEI/serie-nummer
    • Kode – er koden ikke oplyst kan vi ikke teste enheden, og derfor kan vi ikke garantere for alle funktioner.
  • Når enheden sendes, accepteres det at bundkortet stemples som defekt, og derved kan vi ikke ”gøre det mere defekt”. Dette gør sig primært gældende i forholdt til iPhones og iPads, hvor densiteten af komponenter på bundkortet gør, at der altid vil være en vis risiko forbundet med reparationen. Det er derfor vigtigt at kunden gøres opmærksom på at det kan ske, at enheden dør helt under en reparation, får en ny fejl der ikke kan laves, ect.
  • Viser enheden sig at have software-fejl eller at være blacklisted fra netværket, så opkræver vi et diagnosegebyr på 100kr + moms for vores tid.
  • Viser enheden sig at være iCloud låst efter endt reparation, og der ikke er mulighed for at få den låst op, så tilbyder vi at beholde enheden til dele, imod at afskrive reparationsomkostningerne.
  • Hvis enheden er fejldiagnosticeret og det viser sig at være en reservedelsfejl, forbeholder vi os retten til at skifte den pågældende reservedel jf. prislisten nedenfor. Alternativt opkræver vi et diagnosegebyr på 100kr + moms for vores tid.

Batteriskift

  • iPhone 5, 5c, 5s, 6, 6+, 6s, 6s+, SE 400kr + moms
  • iPhone 7, 7+, 8, 8+, X 500kr + moms
  • iPad 2, 3, 4, air, air2 og mini 1-4 500kr + moms
  • iPad Pro 700kr + moms

Ladestik, frontflex og diverse andre flexkabler

  • iPhone 5, 5c, 5s, 6, 6+, 6s, 6s+, SE 400kr + moms
  • iPhone 7, 7+, 8, 8+, X 500kr + moms
  • iPads 500kr + moms

Kameraskift

  • iPhone 5, 5c, 5s, 6, 6+, 6s, 6s+, SE, 7, 8 400kr + moms
  • iPhone 7+, 8+, X 600kr + moms